
یکی از راه حل ها جهت ارتقا کارآفرینی دیجیتالی، توسعه دولت الکترونیک، گسترش استارت آپ ها، رونق اقتصاد دیجیتال و تشویق اقتصاد دانش بنیان در ابعاد بین المللی؛ حمایت از کالای ساخت ایرانی است. پژوهش حاضر به بررسی شناسایی عوامل تاثیرگذار بر ترغیب مشتریان در استفاده از کالای ایرانی می پردازد. تحقیق حاضر از نوع پژوهش های توصیفی-همبستگی است که با روش پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری تحقیق، مشتریان فروشگاه های لوازم خانگی، فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های شهرستان شیراز هستند. تعداد آنها 17150 مورد بوده است. حجم نمونه طبق فرمول کوکران 375 محاسبه شد. نتایج پژوهش نشان داد که هشت عامل در حمایت و استفاده از کالای ایرانی موثر است.
پدیدآورندگان
زهرا جهان تیغ
نورمحمد یعقوبی
فاطمه جمالی
نام نشریه-فصلنامه
همایش ملی اقتصاد، مدیریت توسعه و کارآفرینی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی
http://tolidnama.ir/?p=738
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
hydroxychloroquine hydroxychloroquine and zinc
argumentative essay essay rewriter
buy modalert order modafinil – modafinil prescription
free slots
http://imrdsoacha.gov.co/silvitra-120mg-qrms